Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 10:11:37 +0300

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/10462 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kolgaküla, 85 Liiapeksi-Loksa tee// 
Karjalauda// Uuetoa// Kõnnu küla, 11282 Kemba-Kolgaküla tee (optiline kaabel 
multitorus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Valminud on Kolgaküla optiline kaabel multitorus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27120165>  (menetlus nr: 
452299), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister